Hur mkt grejer har man??

Ligger saker överallt!!!!!! blir galen...
Tar ju aldrig slut detta..=/

Har precis börjat ta tag i kläderna som ska sorteras, vikas och läggas in i garderoben/byrån.
4 flyttlådor + två fulla sopsäckar med kläder..why oh why? Kanske skulle skänka bort lite...får se..

Skönt att bara vara 4 om en tvättmaskin nu iaf. Bara att haffa den om den är ledig. Så igårkväll slank jag ner och tvättade..=) Det e lite mysigt att tvätta faktiskt..eller vad tycker ni?

På söndag kommer förhoppningsvis pappa, eller det måste han göra! Han ska hjälpa mig skruva upp ett bord, en spegel och lite hyllor. Plus en skena i taket med...Lite pyssel blir det allt. Hade jag haft en liten liten stjärnskruv nu så hade jag kunnat leka elektriker och sätta upp mina spotar i vardagsrummet...men icke!!! Jävla skit!

Bilder kommer när jag fått lite mer ordning..=)

PoK ♥


Sådär..

Nu har jag bytat adress då..=)
Men det va inte kabeltv här tydligen så jag har inga kanaler!!!!! Katastrof!!

Ringde hyresvärden för att höra, men han visste inte om detva kabeltv eller inte..haha hur fan kan man inte veta det om man äger en fastighet. Snacka om noll koll!!

Nåja, pratade med grannen iaf och jag måste köpa en boxer.
Måste ju ha kanal 3 och 5 med. Suck...blir en jävligt dyr månad detta. Inte alls vad jag behövde..=(

Och imorgon har jag matteprov och nu måste jag sätta mig och plugga mitt upp i röran här. Fyfan!!

Hinner tipsa lite om skön musik..

Perfekt musik att packa till...går så jävla fort..haha helt speedad!


 

 
 

Bye for now..

Jag är tillbaka ikväll nån gång.
Flyttar ju idag som sagt..=)

PoK ♥



Myyys..;)

...jag struttar omkring i lägenheten i dunsockar och en stor t-shirt.... Couldn´t care less...är på myshumör idag. Ska gotta mig med en kopp nyponte och skön musik nu nån timme. Sen blir det iväg och hämta nyckeln..=)






På tur i spellistan ligger...

Paulo Nutini - These streets
Amos Lee - Arms of a woman
Bruce Springsteen - Brilliant disguise
Art Garfunkel - Bright eyes
Pernilla Andersson o Dregen - Jag och min far
Eurythmics - Miracle of love
Kaah - Kaahlla mig
Nils Lofgren - You

PoK♥

God natt!!

Nu ska jag gå och tvätta av mig mascaran och sen krypa ner i sängen. Är såå trött på det mesta idag..

Imorgon blir det mer matteplugg. Ska ta vara på Viktor som tydligen pluggat matte på chalmers...haha stackars jävel som får dras med mina dumma frågor..=)

En rolig grej imorgon är att jag får nyckeln till lägenheten =) Ska bli så skönt. Går dit vid lunch nångång och hämtar den.
Sen får jag väl packa lite mer också.


jag gillar...

Dagens...



Det blev inte roligare än såhär idag...orka!


Okej, jag skäms nästan..

men jag gillar denna låten..
 

Matte =(

Varför blev inte jag född till mattegeni? Hatar skiten!!! Hur ska jag kunna det här på fredag? Shit! Imorgon blir det ett antal timmar på kärnan(där får man hjälp). Idag har jag lektion kl 14:45. Tack och lov engelska B som är lekande lätt.

Crazy on you

Har ett sånt gott flyt nu och hittar gamla goa låtar hela tiden... Som denna tex.. Två grymma systar i samma band...=)

Jag lyssnar på..


En pizzabagare här bor i staden...

Nu ska jag baka pizza =)  Bild kommer senare..


Tada!!


Lite musik..


Migrän!!

Vaknade kl 7 med världens migrän..bultar som bara den. Kräkts har jag gjort också..förlåt det kanske är lite väl mkt information tycker ni...jaja det är synd om mig iaf! =( Så denna dagen innebär bara en massa sängliggande..s fort jag ställer mig upp börjar det snurra...kisar på ett öga nu för att kunna se vad jag skriver...synen blir ju fucked up med migrän också. Det e ett otäckt fenomen det där med migrän!

Sen ringde en pratsjuk pappa vid 10 och trodde han skulle få äran att väcka mig. Så besviken han blev när jag redan var vaken. Annars är det nåt han gillar att göra, väcka mig med sin skönsång. Gullefjun gör han en fin tolkning på..=)

Jag måste ta mig iväg på en lektion sen. Som jag inte får missa. Usch hur ska det gå. Vill inte kräkas på bussen el så..fy..=(

Nu ska jag försöka duscha iaf. Önska mig lycka till!

PoK ♥

Puh..helt slut!




Precis legat på knä och handskurat min matta i vardagsrummet så den e ren o fin när jag flyttar. Det va inge roligt alls, fast att jag tog massa skum i vattnet..=/

Har packat några lådor med skor och annat smått o gott nu. Hittade mina MC kläder som förövrigt är till salu också.
Jo packade en HEL flyttlåda bara med grejer från badrummet, alltså smink, hårspray och sån skit. Varför har man så många olika lotions och stylingprodukter till håret tex? onödigt...

Nu ger jag nog fan i detta tills imorgon. Har vart duktig trots allt nu. Börjar bli hungrig med! Kotlett med potatis och gräddsås får det bli..=)

PoK ♥

Mitt projekt

Magrutor e ju mitt projekt.
Tänkte magen skulle va nice å fit till sommaren..=)

Så jag väl väl slänga upp en bild på hur jag ser ut i dagsläget..
Dessutom ser ni mina fina nya mjukisar och mina randiga sockor..jävligt nice!


Ekar tomt nu..

Nu var soffan borta =)
Tack för det!

Vardagsrummet ekar snart tomt..härligt!


shalalalala


"Sweet dreams"

Ibland drömmer jag konstigt...

Drömde förra veckan att jag och en kille med rastaflätor cyklade runt på frankrikes landsbygd och letade efter en tjej som hette Regina. Vi blev tillfångatagna av nån maffia och instängda i en lång mörk korridor. En sliskig italienare med blankt hår och hästsvans släppte sen in en grön orm som började tugga på mig..haha hela min arm domnade bort..(inte så konstigt eftersom jag låg lite underligt på den..hehe så hela armen sov när jag vaknade =)) Kändes så verkligt.

Idag drömde jag att jag var jätteond och typ la förbannelser över folk som hade gjort mig illa genom åren. Kunde höra mig själv skratta gott..typ såhär...Moohahahaha! Sweet revenge alltså..med tanke på vad jag gjorde med dom så var det tur det bara var en dröm. Hade fått sitta av ett antal år på kåken annars. Äh jag som är så snäll...=)


Hade tvättid kl 7 idag..fyfan för att dra sig upp och tvätta så tidigt.
Finns bra mkt skönare saker att göra kl 7 på morgonen. Sova är en grej.

Nu ska jag äta skorpor..=) Skorpor is the shit!




Hemma igen..

Packat lite grejer nu precis..börjar ju bli dax. Men jag skulle behöva fler lådor..=/

Blev en trevligt tur till Överby.
Käkade Kycklingsallad och shoppade ett par nya mysbyxor och en lång cardigan/väst på H&M.

Nu ska jag äta några havreskorpor och fortsätta packa lite.
Slänger upp några bilder från dagen.


Tvingade mamma att vara med på kort..hehe


Sallad..


Tjocka lår och nya mjukisbyxor =)

PoK ♥


Dagens..

Såhär ser man ut idag...


Gör mig en tjänst..? =)

Alla som läser bloggen kan väl vara snälla och fylla i en snabb grej bara..*blink blink*

Om ni klickar här bara så vore jag tacksam! Går skitsnabbt ;) Och så får jag presentkort på kläder. Kan även du få om du gör likadant sen. Presentkorten är på JC, Nelly.com eller H&M. Skitbra!

Smokie

Sitter nu hemma hos mamma och väntar på henne. Precis varit ute med hunden.

Grannen i lägenheten brevid sitter och röker på som vanligt. Helvete vad det luktar.
Får dra några djupa andetag i trappuppgången så kanske den här dagen blir väldigt soft för mig med..=)
Dom verkar ju minst sagt ha trevligt iaf.

Vi ska snart till Överby, Trollhättan och shoppa lite.

Sen ska någon hämta min soffa ikväll. Äntligen fått sålt den..=)
Eller har ju inte fått pengarna i hand än iofs så ska väl inte ta ut nåt i förskott. Men hoppas hoppas!

PoK ♥




Handlat mat..

Jag skulle köpa bra nyttig mat jag...
........kom hem med kakor, grillad kyckling, skorpor, och glass...

Fick iofs med några äpplen och tranbärsdricka också..det är väl nyttigt?


Idag har jag och mamma mistery shoppat...haha skitkul. Få betalt för att låtsashandla. =)

Sådär ja...=)

Äntligen han  jag få en spotify invite...=)

Nu ska det lyssnas!!!

För er som också vill ha en invite...besök denna sidan ofta...

http://lakka.se/index.php?p=spot

hihi

Jag blev precis kallad vacker av självaste Kitty Jutbrings lillebror...
Såna komplimanger uppskattas! =)

Vad göra idag?

Vad ska man göra idag egentligen?

Jo dels ska jag laga mig en riktig middag, nån gryta får det bli.
Och så ska jag försöka packa ner lite prydnadssaker och sånt i en flyttlåda.
Sen är det väl hög tid för lite studier med, får bli redovisning o beskattning idag tror jag. Imorgon Svenska.

Nu...frukost!!!

PoK ♥

Kvällens toner...




Nu blir det sängen...

Säljes till högstbjudande! ;)



Dags att göra sig av med gamla soffan nu. Flyttar ju nästa vecka...



The Black Keys

Fick ett tips igår om en duo vid namn The Black Keys...och ja det va ju kul.
Särskilt när det inte va skit heller..=) Så tack...vem det nu var som tipsade.
Åh jag gillar inte anonyma kommentarer..blir så nyfiken..hehe

Idag skall jag och mamma köpa textilfärg och sen dra till mormor och låna hennes tvättmaskin.
Sen ska pappa komma och hämta några glasskivor här som är hans. Som ni hör..ett mycket intressant fullspäckat schema idag. Oj oj oj.....

Nu vänta duschen och skrubbvantarna...gud så gött! =P

PoK ♥


Black dog

 

Världens bästa band!!!

Trååk..

Sitter i skolan och väntar på lektionen som börjar kl 15:00.
Köpte världens torraste ostmacka i cafeterian...väl värd 12 spänn...*not*

Ska väl sätta mig och läsa lite svenska texter nu...oooh känner hur motivationen sprudlar..=/

Nåja kan ju glädja mig åt att det är lov resten av veckan sen iaf..=)
Så skönt! Fast det innebär ju inte att man slipper plugga för det. Matteprov som hägrar nästa vecka. Plus nåt litteraturprov. Vet inte riktigt vad det är man ska kunna där iofs...skumt prov.

PoK♥

Situps

Mmm jag ska göra 100 st situps nu....Wish me luck!


Typiskt att Kingdom of Heaven börjar nu på 3:an..haha

hahaha min typ av humor

Mia och Klara

"you wanna get f***** inside out"


Emma glad =)

Titta vad jag fick idag...=) Sötnos!!

Nu ska jag nana...Godnatt! ♥




To do - lista

*Tvätta
*Plocka ögonbrynen
*Duscha
*Välja outfit
*Kolla busstabellen
*Åka till Munkedal och käka middag med pappa m.fl.

Så ser min alla stjärtars dag ut..inte så spännande.
Men, ska bli skoj att träffa pappa. Inte sett han sen innan jul nångång.

PoK ♥

På promenad...

Japp här kommer bilder som utlovat!
Ni skulle bara veta hur jobbigt det är att promenera som enbent i blåa byxor... =P



Här promenixar man...på strandpromenaden alltså...


Och såhär ser utsikten ut...



Tyvärr blir inte bilderna bättre än såhär med en sleten mobilkamera.
Emma önskar sig en ny =)

Påvägen hem gick jag in på Ica och köpte en stoor ost också. Så nu blir det mackor och Oboy!!

PoK ♥

Vilket väder!!

Kanonväder idag verkligen. Så jag ska klä på mig och gå ut och gå. Blir strandpromenaden skulle jag gissa. Ska se om jag kan ta någon käck bild för er som inte känner till stan. Ganska fint där ute.

Men först måste jag äta något.

Förresten så undrar jag fortfarande vem "beundraren" är haha..=)
Jag borde ju kunna gissa vem det är. Har en svag aning iaf..;)


Dagens musiktips är dessa..ett par gamla godingar =)

Lite musik såhär på en onsdagkväll...


Undrar?

Vem min hemliga beundrare är? =)

Ingen lust...

Har verkligen ingen lust att plugga nu.
Ingen ork och dessutom är det svårt. Eller kanske inte svårt heller men jag kan inte koncentrera mig bara.
Matte B + linjära funktioner = tråååååkigt

Men prov på fredag, så det är ju bara att ta tag i det. Dock ska jag ta en paus nu på nån timme eller så.

Om någon som läser detta känner sig manad att hjälpa mig så får ni gärna höra av er..=)

Här kommer en underbar låt sålänge...

Dagens...



Skinnjacka - H&M
Tröja - Carlings (Herr)
Jeans - Fornarina
Sneakers - Converse
Halsduk - Indiska
Väska - Second hand

"I´m falling in love with your favourite song.."


haha!

Tomas har en flisa i fingret...och vågar inte ta ut den för det gör för ont.
Har alltid sagt karlar är mjäkiga..=)

Semlor och film..

Jag hart köpt semlor! Hurra! 2 st..
Ska klämma i mig dom till filmen Australia snart..filmen är ju 3 tim lång och sen är det ju melodifestivalen så måste snart sätta igång.

Kom precis hem från mormor & farfar.
Ätit middag, kålpudding och potatis blev det. Mums!

Ringde mitt ex eftersom han är hemma i stan för första gången på 4 månader.
Tänkte han skulle hämtat sina grejer men vi får väl se hur det blir med det. Nåja.

Min nya skinnjacka jag fick igår satt som en smäck...jag är så nöjd!!!!! =)



PoK ♥

Rättskunskap..

Idag ska jag plugga rättskunskap. Prov imorgon nämligen. Tidigt som fan också. Varför sätter man ett prov kl 08:30?? Min hjärna har inte vaknat då.

För övrigt köpte jag en skinnjacka igår...hoppas den ska passa riktigt bra nu. Fast det tror jag.

Lars är världens sötaste, han har strax byggt klar sin elgitarr.

PoK ♥



NEEEEEEEEEEJ!!

DET SNÖAR!!!!!!
Faan, helvete, piss!!
Jag vill ha vår ju! *snyft*

Idag var jag på intervju hos Bauhusia, nån personalrekryteringsfirma. Oj långt ord det där.
Det gick riktigt bra. Tänk om det kunde dimpa in nåt lämpligt jobb jag kunde få..=) Plötsligt händer det..

Den 3 mars får jag besök av Lars. Kul!!!!!
Och innan dess ska jag hinna flytta med. Försökte få tag i bruttan som bor där nu men hon har inte svarat än. Enligt hyresvärden skulle hon flytta ur lägenheten lite tidigare. hade ju vart käckt!

PoK ♥



Nån som ser på kanal5 just nu???

Helt otroligt...väga 9 kilo när man är 20 år gammal. Han borde gå sönder om man blåser på honom.
Låter som en smurf gör han också..hehe
Men coolt att han är en så självsäker ändå...en liten player...haha värsta gangsta!!
Han rör sig snabbare än blixten också...=)


Ångest

Imorgon är det måndag igen....=( *buhu* Vill inte!!! Skola hela dagen. 10-17 Imorgon är det premiär för RAW Comedy Club på kanal 5. Ska jag definitivt se på. Lite roligt att se Mårten på tv..haha say no more..
Åh nu är det Pamela Andersons program på tv. Får bli en kvällsmacka och ett glas oboy nu.



Hade inget bättre att ta bild på så såhär ser jag ut just nu...


Puss och god natt!

Het hetare hetast?

Chris Cornell heter han för de som inte vet...

RSS 2.0