Första dagen..

..ensam hemma på väldigt länge. Känns tomt och konstigt...men lite skönt samtidigt.
Tvättar för fullt och har skrivit in saker i kalendern som skall göras. Listor är bra. Och så gör jag små rutor jag kan kryssa i när jag gjort nåt..=) haha känns mkt bättre då!

Idag blir uppgiften att skriva en sammanfattning om buddism på engelska. Eller skriva en recension på Mio min Mio.
Hmmm...ungefär lika spännande.

Nu är sommarjobbet helt klart. Känns mkt mkt bra får jag säga. Personlig assistent på söder blir det. Kanon och så ger det troligtvis fortsatt jobb till hösten.

Jag vill så gärna ha ett djur nu...helst en hund. Gärna en fransk bulldog. Någon som vill ge mig en sån? haha
Börjar kännas riktigt tomt utan ett sällskapsdjur nu. Har ju alltid haft antingen katt eller hund...snyft.
Nåja när ekonomin tillåter så..hundskrällena kostar ju fan 10.000 numera om man vill ha en med fin tavla. Sjukt!

Puss

Uppdatering

Ja det kanske vore dags för en uppdatering nu.

Kärleken gror och lever vidare. Helt underbart är det verkligen! Aldrig mått bättre.

Och det går bra i skolan. Bra resultat på alla senaste provet och nationella. Så jag är nöjd.
Dessutom sommarjobbet kirrat med. Jag klagar inte...ser ut att bli min bästa vår/sommar på mkt mkt länge faktiskt. =)

Hur mår ni? ;)

PoK ♥


RSS 2.0