Fan!

Jag får inte nånting gjort idag. Hatar såna här dagar. Varför ska det va så svårt?
Det är ju bara att ta tag i det. Nåja det är en dag imorgon, och då ska jag skriva en kladd på en berättelse.
Ikväll får jag iaf läsa lite i en bok innan jag somnar så har jag iaf gjort nåt jag ska.

Ser på skidskytte nu! Härligt att det vinter och all rolig sport kommer på tv. Skidskytte, curling och all skidåkning egentligen...både längd och utför är ju skitkul å se på. Johanna va mindre road när jag satt här och titta på herrarnas skidskytte igår. Idag är det damernas och hon jobbar sent så jag slipper höra hennes pustande här..hehe

Nån mer än jag som gillar skidskytte?? =)

PoK ♥

Kommentarer
Postat av: andreasw7

alltid ika rolkigt att läsa bloggen och skidskytte alltid lika roligt att se på=)

2008-12-17 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0