Precis kommit hem..

Vart en stund hos mamma och ätit middag, stekt makrill med spenat och potatis. Gott gott!

Nu ska jag skriva klart det arbetet jag påbörjade förut. Måste få nåt gjort nu varje dag. 
Inte många dagar kvar på terminen.

Nån som brukar se på Erik och Mackan? Det är nog det bästa tvprogrammet nånsing. Älskar det. Gapskrattar varje gång. Trodde dom skulle få svårt att överträffa den förra säsongen men icke. Haha längtar redan till nästa avsnitt.

Tänkte jag skulle göra som alla andra tjejer gör i sina bloggar..=)

Kvällens outfit

Tshirt - West coast choppers
Byxor - Pappas gamla träningsbrallor

Och dessutom syns ju håret lite här..

PoK ♥


Kommentarer
Postat av: Andreas

Eftersom du bloggat om Erik & Mackan tänkte jag att du ville veta att programmet har ny sändningstid fr o m söndag 7/12. Ny tid är klockan 20.00 på TV6.

Trailer:

http://se.youtube.com/watch?v=8nKDT5NRepI

2008-12-06 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0