Tipsar!!

Nämnde dom ju redan häromdagen här..men alltså dom tål att nämnas igen.

Kings of Leon!!! Så jävla bra. Nya skivan Only by the night är första skivan jag köpt på säkert 10 år. Det du Tomas!! Emma har köpt en skiva..haha

Alla låtar är bra, men det finns flera guldkorn..Sex on fire och Use somebody är favvo just nu.

Lyssna och tyck till själv..

Igår kom förresten min kombo Johanna hem med spräckt ögonlock, det ni. Jävla snyggt faktiskt. Blir nog en redig blåklocka av det..hahaha hon kommer få hela färgskalan i fejset. Igår va hon röd, idag lite mer lila..imorgon kanske blå...sen blir det grönt va och sist gult?? haha om det inte framgår här så tycker jag faktiskt iaf lite synd om henne. =)

Nä nu får jag fortsätta städa. Plötsligt känns 88 kvm lägenhet inte så roligt..=/ wonder why?

PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0