Har killar pms??

När en kille är grinig skyller han alltid på att han e trött. Jag undrar om inte dom också har hormonrubbningar?? el?
Jaja skitsamma..blev så förvånad inatt bara. Någon som alltid är så snäll och rar blev plötsligt väldigt tvär...haha lilla skrutten..=)

Jag håller på och gör plats för soffan nu i mitt rum. Den får stå här inne sålänge, det får gå. Är ju bara en månad kvar ca till flytten. Får se om kanske Johanna ville ha den gamla. Hon skulle fundera.

Under städningen nu så måste jag konstatera att jag har så in i h*vete med kläder!!! En stor byrå med sex lådor fulla, en klädgarderob full, plus en hel del tvätt och en massa som inte får plats nånstans. I-landsproblem...ehm JA! =)

Jag och brorsan åker till Strömstad och hämtar soffan ikväll. Snällt av honom att ställa upp. Jag har hyrt kärra från kl 18.

Nu ska jag äta kyckling i currysås..=)

PoK ♥


P.S Förresten så sprang jag på min drömkille igår...helt sjukt hur någon kan se ut precis så som jag önskar att alla killar gjorde..haha nåja nu återstår att se om insidan är lika attraktiv. Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0