Uppdatering...

Jag satt och läste lite gamla blogginlägg här och kom på att jag behöver uppdatera lite. Är nyligen singel igen bland annat om det är någon som är intresserad? Känns ganska bra faktiskt, fast klart det kommer stunder då han är saknad. Nåja en annan sak som är nytt sen sist är min tv..=) Behöver inte stå och slå på den som den gamla. Dessutom är den platt och blank och fin. Mer än nöjd över den!

What else...jo jag har bestämt mig för att få tummen ur och göra klart min tatuering under våren. (Se nedan) Jag har inte riktigt klart för mig vilka färger än. Jag skulle vilja ha rosen ganska djupröd..nästan vinröd. Men sen är frågan om bladet skall se ut att vara i stål, då färgläggs det med en ljusblå färg som tonas ut från ena kanten till den andra. Någon som har några andra ideer????


Kommentarer
Postat av: pelle

finns många som är intresserade :)

2009-01-23 @ 17:24:21
Postat av: Whitewater

Jo rosen skall ju klart ha en livfull färg och passionerande djup/blodröd e nice, sen så får du se till att de inte fyller ut den helt utan låter lite hudfärg fylla ytterkanten på så sätt får den mer djup, samma gäller ju bladen, jo att ge dem ett metalliskt utseende kan ju vara ganska nice avbrytning som i mina ögon skulle få en betydelse av ett hårt yttre och ett vackert innre.. det kan bli jävligt fint.. tänkte lite på vad dolken ger för betydelse för dig.. vad menar du med motivet eller valde du bara den för att den var snygg? ha det bäst.. (saknar dig lite inne på porrigt):)

2009-01-24 @ 11:54:01
Postat av: Dau/Kenneth

ser fram mot att se det färglagda resultatet :)

2009-01-25 @ 12:25:37
URL: http://bydau.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0