...

Jag generade min granne igår..haha
Killen som bor ovanpå mig känner jag sen tidigare. Det är min bästa väns ex.
Huset jag bor i är grymt lyhört och när han hade en mysig stund med sin tjej i förrgår lät det som dom va påväg genom taket. När jag träffade han igår så kunde jag ju inte låta bli att kommentera det lite..hehe åh så generad han blev..lite roligt...haha

Imorgon har jag litteraturprov i svenskan. Kan gå hur som helst. Lite svårt att veta vad man ska kunna exakt. Men får väl läsa texterna och hoppas att rätt saker fastnar. Rätt kul ändå faktiskt.

Nu ska jag ta en isglass.

PoK ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Det finns något som heter privatliv, han kanske inte ville ha din jävla åsikt!



2009-03-06 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0