Högskoleprov, fylla och virriga pizzagubbar...

Så har min helg sett ut.

Högskoleprovet i lördags, kunde gått bättre. Är ganska besviken på min prestation i vissa fall. Dock får jag väl vara nöjd eftersom det var första försöket....borde hamna på 1.0. I höst ska jag på det igen!!

Efter provet var det bara att springa hem och göra sig snygg. Det funkade inte, välja outfit i panik blir aldrig bra. Hur som helst va jag jävligt snygg i slutet på kvällen...=) när spriten gjort sitt.


Här sitter jag och äter morot med dipp..mums ;)



Köpte nyss pizza, med hemkörning. Tyckte inte det skulle va så svårt för gubben att hitta hit...men va fel jag hade. Fik möta puckot vid stora vägen...stor nytta med hemkörning då??

Förövrigt är wipeout skön söndagstv..!!!

PoK ♥


Kommentarer
Postat av: W

Men vad fick du nu då? när du har kunnat rätta det själv??

JAg vågar inte göra högskoleprovet igen.. .Aldrig. Då får jag ju på papper hur kass jag är. Käns som egenmobbning typ...



morötter med dipp är sjukt underskattat. Godare än chips!

2009-03-30 @ 07:25:25
URL: http://groomingmocker.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

Jag har ju rättat själv. Och borde precis hamna på 1.0 om man kollar på föregående normeringstabeller.

Slutgiltiga resultatet får man om en månad.

2009-03-30 @ 17:18:50
URL: http://emmasophia.webblogg.se/
Postat av: admirer

so pretty...

2009-03-31 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0